loading...
اختراعات,بازی,نرم افزار,موسیقی,کتاب و...

amiralimirsharifi بازدید : 18 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.1.15 – اندروید

 

 
 

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

viber android ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.1.15   اندروید

amiralimirsharifi بازدید : 32 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

پلیر قدرتمند مالتی مدیا VLC media player 2.1.0

 
 

VLC media player نرم افزاری متن باز و رایگان و در عین حال حرفه ای برای پخش فرمت های مالتی مدیا و صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فرمت های صوتی و تصویری ، قابلیت پخش انواع فایل های ویدیویی خاص نظیر DVDs, VCDs, MPEG, و DivX را در کنار پخش فرمت های معمول را دارا می باشد که با توجه به پشتیبانی از اکثر فرمت ها از ذکر آنها خودداری می نماییم. این نرم افزار حرفه ای و سبک ، با داشتن میلیون ها کاربر به شما این اطمینان را میدهد که آسوده خاطر از آن استفاده نمایید. قابلیت استفاده و نمایش از انواع زیرنویس ها و با پشتیبانی از زبان فارسی در کنار قابلیت هایی نظیر چرخش ویدیوها (rotate) و همچنین crop کردن آنها در حین تماشا از نرم افزار رایگان VLC media player برنامه قابل رقابت با نرم افزارهای تجاری می سازد. همچنین این نرم افزار میتواند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب به کاربر قابلیت capture گرفتن و پخش بهینه را ارائه نماید. پخش فرمت فرمت های HD و Full HD نیز در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است.

 

vlc media player پلیر قدرتمند مالتی مدیا VLC media player 2.1.0

 

amiralimirsharifi بازدید : 27 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود Adobe Dreamweaver CS6 V12 – مک

 
 

نرم‌افزار Dreamweaver یکی از بهترین ابزارهای موجود برای طراحی صفحات وب است که کاربردهای فراوان برای برنامه‌نویسی در وب و ساخت صفحات وب دارد. این ابزار با پشتیبانی از زبان‌های محبوب برنامه‌نویسی همچون HTML, PHP, ASP و در اختیار قرار دادن کدهای آماده برای آسانتر کردن مراحل کار شما، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای نوشتن کد‌ صفحات وب است. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های محبوب در این نرم‌افزار، WYSIWYG یا همان What you see is what you get است که در آن تأثیر کوچکترین تغییراتی که در کد خود ایجاد می‌کنید را می‌توانید به‌راحتی در همان لحظه در کار خود مشاهده نمایید که بسیار سودمند است. این نرم‌افزار مخصوص سیسم عامل Mac OS X است.

 

dreamweaver cs6 mac دانلود Adobe Dreamweaver CS6 V12   مک

 

amiralimirsharifi بازدید : 28 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.2.0 – آیفون و آیپد

 

 
 

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه برای ظاهر جدید iOS 7 به‌روز‌رسانی شده است.

 

instagram به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.2.0   آیفون و آیپد

 

amiralimirsharifi بازدید : 35 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود فصل اول انیمیشن Beware the Batman 2013

 

Beware the Batman WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت های هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Beware the Batman cover دانلود فصل اول انیمیشن Beware the Batman 2013

 

نام انیمیشن: Beware the Batman

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۳۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Beware the Batman (به فارسی: از بتمن دوری کن) یک سریال تلویزیونی انیمیشن-کامپیوتری امریکایی می باشد که بر اساس کتاب های کمیک DC درباره ی ابرقهرمان داستان ها بتمن، ساخته شده است. این انیمیشن سریالی به جای سری قبلی این انیمیشن با نام بتمن: جسور و شجاع پخش می شود. سازنده ی این انیمیشن کمپانی نام آشنای برادران وارنر بوده و …

amiralimirsharifi بازدید : 27 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

 
 

بازی Danger Dash یک بازی سرگرم‌کننده در سبک بازی محبوب Temple Run برای گوشی‌هایی که از جاوا پشتیبانی می‌کنند است. در این بازی شما باید با دویدن، پرش و سر خوردن روی زمین و با عبور از موانع در سر راهتان تا جایی که می‌توانید فرار کنید! هرچه جلوتر بروید موانع در سر راه شما بیشتر خواهد شد و بازی سخت‌تر می‌شود. با انجام دادن بازی امکانات بیشتری از آن نیز برای شما باز خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مناسب برای تلفن‌های لمسی است.

danger dash java بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9   جاوا

amiralimirsharifi بازدید : 24 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

     

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت بیست و نهم به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

amiralimirsharifi بازدید : 26 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی F1 2013 برای PS3

 

 
 

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PS3-COLLATERAL

 

f1 2013 ps3 cover small دانلود بازی F1 2013 برای PS3

 

amiralimirsharifi بازدید : 27 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود فصل اول انیمیشن Avengers Assemble 2013

 
 

 

Avengers Assemble WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۱ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۹ و ۱۰ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Avengers Assemble cover small دانلود فصل اول انیمیشن Avengers Assemble 2013

 

نام انیمیشن: Avengers Assemble – گردآوری انتقام جویان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد،

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Avengers Assemble نام سری جدید از انیمیشن معروف با همین نام می باشد که بر اساس کمیک های کمپانی Marvel ساخته شده است. این انیمیشن به دنباله ی سری Earth's Mightiest Heroes می باشد. در این سری، Falcon (جدیدترین عضو اونجرز) به عنوان شخص اول در می باشد که به نبرد با شیاطین می پردازد و جهان را با هم تیمی هایش (که شامل مرد آهنی، کاپیتان امریکا، هالک و… می باشد) نجات می دهد و …

amiralimirsharifi بازدید : 39 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1 – اندروید

 

 
 

بازی C.H.A.O.S Tournament HD درباره‌ی جنگ‌های هوایی است. شما می‌توانید هلیکوپترها و جت‌های مدرن را انتخاب کنید و با سلاح‌های نصب شده بر روی آن‌ها اهداف مورد نظر را نابود کنید. در ابتدا باید کمی تمرین کنید تا بتوانید به بهترین شکل هلیکوپتر را کنترل کنید و با مانور دادن‌های خود، از اصابت تیر‌ها و موشک‌های دشمن به هلیکوپترتان جلوگیری نمایید. بازی دارای دو حالت Regular و Elite (برای بازیکنان حرفه‌ای) است و کیفیت هلیکوپترهای موجود که همه برگرفته از مدل‌های واقعی ساخت امریکا، روسیه و اروپا هستند نیز بالا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

chaos tournament hd android بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1   اندروید

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان به سایت من خوش امدید.هر چیزی میخواهید به من بگویید برای شما قرار دهم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    امتیاز کلی شما به سایت چند است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 578
  • بازدید کلی : 7,858